Czytasz wiadomości wyszukane dla zapytania: Navara Zabudowa





Temat: zabudowa do navary

Witam jesli macie jeszcze jakoms mozliwosc załatwnienia tej zabudowy w miare dobrej cenie to był bym zaintersowany . Model : Navara 2000r , DC . Pozdrawiam
staaary do pickupa jest tego pelno
np
http://www.allegro.pl/ite...producent_.html
http://www.allegro.pl/ite...san_navara.html





Temat: zabudowa do navary
Witam,

ponownie przewija się temat zabudowy do NAVARY, a ja dzisiaj znalazłem cosik takiego

http://www.allegro.pl/ite...e_zabudowy.html

Co wy na to ??





Temat: zabudowa do navary

super zabudowa do navary moze ktos wie kto ja produkuje i gdzie kupic http://www.blocket.se/vi/14557835.htm?ca=6_s

Brrr - ale koszmar
Przypomina wiejski tuning



Temat: zabudowa do navary
super zabudowa do navary moze ktos wie kto ja produkuje i gdzie kupic http://www.blocket.se/vi/14557835.htm?ca=6_s



Temat: zabudowa do navary
Witam

Jakiś czas temu widziałem u mnie w mieście pickupa Navara z ukośną zabudową paki z tym że był to jakiś starszy model - nie taki jak np. TEN

Przeszukałem wszystkie możliwe strony sprzedaży z autoscout24.de na czele i nigdzie nie znalazłem starszych modeli z taką zabudową. Na tym forum znalazłem dzisiaj wyżej pokazane zdjęcie oraz dowiedziałem sie iż jest to zabudowa sport.

Czy macie jakieś zdjęcia starszych modeli z taką zabudową? Ile może kosztować taka zabudowa do modelu z np. 1998 - 2000?

pozdrawiam



Temat: zabudowa do navary
wiesz ze jak kupowalem w grudniu to mialybyc w lutym...w lutym mialy byc w kwietniu...potem mowili ze za pol roku
w zadnym razie wina dilerow bo tego po prostu nie ma na magazynie...
ja na sama okladzine czesci ladunkowej czekalem baaardzo dlugo (tak swoja droga jesli bedziesz ja kupowal to sam sobie montuj - roboty nie ma dlugo a zaoszczedzisz kilka godzin roboty "specjalistow" z aso)
pozatym ta mocno scieta,"dizajnerska" zabudowa w polsce kosztuje ~12k

a tu standardowa zabudowa za 8,5k (czyli 500 zeta taniej a nie przypuszczam zeby w czyms ustepowala - niestety nie widzialem na zywo):
http://www.allegro.pl/ite...ardy_dach_.html
mieli chyba kiedys tez zamienniki wykladziny przestrzeni ladunkowej ktora tez jakby nie bylo nie jest produkowana przez nissana...(znaczy ta co nissan sprzedaje)

ps. kolorek fajny...zawsze chcialem miec czerwonego hiluxa:) / chyba od niedawna jakos zaczeli malowac navary na czerwono? bo jeszcze zadnej takiej nie widzialem

pozdr



Temat: zabudowa do navary
witam
stałem się posiadaczem zabudowy typu hardtop DE LUXE CANOPY
Producent: Firma z Węgier, wyprodukowano w Tajlandii.
Szybkie podsumowanie:
- nadbudowa niby jest do Navary ale jakoś tak nie do końca pasuje...
- nie wierzę w jej szczelność
- aby otworzyć klapę trzeba targać bo się przycina na zawiasie (sam to wyreguluje bo nie mam siły do sprzedawcy...
- zabudowa ma uszkodzenia lakieru i rysy...
- dlaczego światło wewnątrz zabudowy pali się jak jest jak są włączone pozycyjne??? Pewnie dlatego, że łatwo się było wpiąć w światło tylne....
Po za tym wygląda OK i jest wreszcie bagażnik w aucie...
Podsumowanie:
- jakbym nie musiał to bym nie kupił !!!!



Temat: zabudowa do navary
tylko z fiberglasu
diabli wiedzą bo nikt ich na oczy nie widzial a trzy miechy temu jak zamawialem ją razem z navarą to musialem dealerowi nissana wyslac zdjecia znalezione w necie - nawet nie wiedzieli co sprzedają
rzeczywiscie nie jest to wina dealera
to polityka a raczej jej totalny brak niisana na europe wschodnią
budka charakterystyczna i raczej nie zobaczysz jej na zywo
sciety tyl pod katem ~ 30 stopni
wyslij mi zajawke z adresem mailowym to wysle ci zdjecia
nawara z z taką zabudową wygląda super
ale dotąd tylko na zdjeciach...
najlepsze jest to ze kosztuje 9000 zł
czyli straszną kasę
a i to nie ma znaczenia
dzis dowiedzialem sie nieoficjalnie ze bedzie na koniec wrzesnia
aha
bede mial navare w kolorze czerwonym
jak straz pozarna
wyglada super
oby bez baboli...
qmaan@gazeta.pl



Temat: zabudowa do navary
Witam wszystkich !

Jako nowy posiadacz Navary D40 chciałbym zasięgnąć opinii Waszej co do zabudowy typu GSR, którą planuje nabyć. Podpowiedzcie mi wszystkie za i przeciw. Czy taka nadbudowa jest w miarę szczelna ? Mam tu na mysli przewożone na pace rzeczy, czy nie są zbytnio narażone na zamoczenie podczas wszelkich opadów - czy mocno przecieka, czy da się wytrzymać ? Może są metody uszczelnienia pozwalające się nie martwic o to ?

Z góry dziekuje Wam za podpowiedzi.



Temat: Navara i prawda o 4H
Ja po odebraniu zaraz podjechałem na stację diagnostyczną gdzie wystawili mi kwitek że mam haka ( ) i kwitek o VAT że auto się kwalifikuje.
Z tym pojechałem do Wydziału Komunikacji, gdzie oba te papierki zostały przetrawione przez urzędniczą machinę i wyplute w postaci wpisów w dowodzie.

Po co wpisują do dowodu VAT? Nie wiem. Hak potrafię wyjaśnić ale tego nie. Mam nadzieję że nie wpadną znowu na jakiś kosmiczny pomysł, że navara bez zabudowy pozwala odliczać VAT, a taka z zabudową to już nie (vide kratki w osobówkach) - ale w naszym kraju to już nic nie jest w stanie mnie zdziwić.



Temat: hardtop i odliczenie VAT
Uściślając chodzi mi o navarę z hardtopem, widać na fotce Co z hardtopem ? Przeciez navara z hardtopem nie posiada w tym momencie OTWARTEJ przestrzeni ładunkowej. Gdyby nie było hardtopu to ok, ale jest, czyżby hardtop powodował niemozność odliczenia pełnego VAT ??? Ksiegowy na podstawie ustawy stwierdził, że navara z zabudową nie spełnia warunków do odliczenia pełnego vat. Czyżby był w błedzie ??? Czyżby jedynym wyjściem było zdemontowanie hardtopu i dopiero wtedy uzyskanie zaswiadczenia z SO w celu wpisania do dowodu, że jest ciężarówką ?



Temat: hardtop i odliczenie VAT
[quote="buli107"]Uściślając chodzi mi o navarę z hardtopem, widać na fotce ;) Co z hardtopem ? Przeciez navara z hardtopem nie posiada w tym momencie OTWARTEJ przestrzeni ładunkowej. Gdyby nie było hardtopu to ok, ale jest, czyżby hardtop powodował niemozność odliczenia pełnego VAT ??? Ksiegowy na podstawie ustawy stwierdził, że navara z zabudową nie spełnia warunków do odliczenia pełnego vat. Czyżby był w błedzie ??? Czyżby jedynym wyjściem było zdemontowanie hardtopu i dopiero wtedy uzyskanie zaswiadczenia z SO w celu wpisania do dowodu, że jest ciężarówką ?[/quote]

Jezu skąd masz tego księgowego !! współczuje , nie zna przepisów, odstrzel go.. albo zakop 6 stóp pod ziemie zresztą jak chcesz to twoje pieniądze jak chcesz płacić państwu więcej niż trzeba to płać, hardtop nie ma nic do rzeczy... !! To jest duża plandeka..nie jest częścią samochodu... Mógłbyś sobie duży karton założyć i cały czas jest odkryta przestrzeń ładunkowa.... Twój księgowy do leszcz do kwadratu, wywal go bo pewnie na wielu innych rzeczach też robi cię w konia....Gratuluje...



Temat: Servis, własne wymiany
Tomek ze Szczecina wita Tomka ze Szczecina.
Ja w poniedziałek mam przegląd na 30tys. i jak się dowiedziałem ze koszt to ok. 1200-1400zł to się za głowę złapałem. Dobrze że firma płaci.

Co do nadbudowy to służe pomocą. Produkuję zabudowę do Navary, a jakbyś się zgłosił przedwczoraj to sprzedałbym Ci zabudowę zupełnie unikatową. Ale właśnie dzisiaj poszła i już takich nie będzie, więc zostaje standart. Odezwij się na PW to pogadamy.



Temat: Dzemik
Na razie zabrałem się za scalanie postów, wyciaganie róznych dygresji - robią nam sie duże teamty:

Zabudowa do navary
Opony
Orurowanie - temat został założony w sierpniu 2005 r !!!!!!!!!!!!

Troche może jeszcze dużo chaosu , ale docelowo ma to byc poukładane tak żeby nawet każdy z nas , który dużo napłodził mógł łatwo coś znaleźć.

BTW: wyobrażacie sobie kogoś nowego , który w wyszukiwarce wpisze np. zabudowa i otwierają mu się wszystkie tematy??????? I człowiek siedzi i czyta przez dwa tygodnie??????

Kont nie mam na razie zamiaru banować , bo każdy z nas w tym palce maczał.

Od teraz już trzeba stosować się do zasad forum. Bo jeszcze nas .... nam zamkną



Temat: Rowery w navarze
Niestety to co widzieliscie w folderach to sciema bo rowery normalnie w dcab nie wejda z przednim kolem bez otwierania klapy. chyba ze dzieciece.
te ramy do montowania rowerow to tez mala sciema i troche kosztuja
moje rozwiazanie dla navary bez zabudowy to kupno thule do montazu za widelec do podlogi wew samochodu...troche trzeba dorobic mocowanie i 4 (2 w jedna 2 w druga strone) rowery 19" wchodza....no i kola przywiazac trzeba do rowerow...
drugie rozwiazanie wymaga pokrywy przestrzeni ladunkowej i jest latwiejsze (jesli chodzi o montaz rowerow) i zawsze mamy pod klapa duzy bagaznik...na klapie montujemy zwykle bagazniki rowerowe. powinno wejsc 5-6 bajkow
trzeba jednak pamietac o wzmocnieniu zamocowania klapy bo oryginalne mocowanie na pewno odleci razem z klapa i rowerami juz przy niewielkiej predkosci...
no 2 opcja to montaz bagaznika na haku...

ps. w tym miesiacu prawwdopodobnie kupie juz klape to wrzuce fotosy jak to zrobilem...



Temat: KUPUJĘ NAVARĘ
witam jeszcze nie zdążyłem odebrać samochodu a już pojawił się pierwszy problem z obsługą serwisu ponieważ miałem odebrać samochód w poniedziałek a później piątek a teraz znowu mówią ze wtorek, najgorsze jest to że już tablice leżą w domu i brak tylko samochodu, czy tak ciężko jest wstawić zabudowę do navary??



Temat: Spalnie D22
Witam, to moja pierwsza wizyta na forum, kto by pomyślał, że pierwszy temat jaki będę przeglądać to spalanie - najmniej przyjemna sprawa z tego całego interesu ;s


d22 nosi nazwe handlowa PICKUP i wystepowal miedzy innymi w wersji navara, d40 natomiast dostal NAVARA jako nazwe handlowa, NP300 to natomiast nowa nazwa handlowa dla dawnego PICKUP'a (d22) - ale zagmatwali - w stanach wszystkie te auta to po prostu FRONTIER

W skrócie jeśli można -

1) Marka / Model (nazwa handlowa) / Oznaczenie seryjne / Kabiny / Paka

NISSAN / PICKUP / D20 / - / 2 wersje kabinowe / 2 wersje + zabudowy
NISSAN / NAVARA PICKUP / D22 / wersja 1 + 2 wersje wyposażenia / 2 wersje kabinowe / 2 wersje + zabudowy
NISSAN / NAVARA PICKUP / D22 / wersja 2 liftingowana + 2 wersje wyposażenia / 2 wersje kabinowe / 2 wersje + zabudowy
NISSAN / NAVARA PICKUP / D40 + 4 wersje wyposażenia / 2 wersje kabinowe / 2 wersje + zabudowy
NISSAN / NP300 PICK UP / - / 4 wersje kabinowe / 4 wersje + zabudowy

Dodatkowo każda wersja posiada różne wersje silnikowe, osobną nazwę posiada wersja Kanadyjska/USA - FRONTIER, zmiany: silnik 4.0, drugi lifting D22.

Chyba wszystko? pozdrawiam.



Temat: zabudowa "na plasko" do pickupa
http://www.allegro.pl/ite...e_zabudowy.html
albo tutaj
http://www.navara.hc.pl/
nie wiem czy dam rade przed swietami ale mam zamiar podjechac i obmacac...taka jak na zdjeciach tylko bez takich relingow (dzisas porecze?) i z malymi modyfikacjami powinno mi styknac...
super sprawa...jednak mozna...
konkrety po ogledzinach



Temat: po raz kolejny NAVARA
Jeżdzę od lutego Navarą LE (bez dodatków w postaci IT czy innych niestety) i pokochałem ten samochód bardzo szybko. Pomimo pewnych wad (np. hałasu w środku, czy "krótkie" przełożenia na I i II biegu) uważam że to rewelacyjny samochód.

Co do mojego zawodu, a raczej zatrudnienia to pracuję w firmie - bardzo małej - która robi zabudowy do pick-up'ów. Także przed zakupem Navara mogłem przyjrzeć się kilku konkurentom dość blisko i bez wątpliwości wybrałem Navara. Hi-Lux jest bardzo niestabilny w czasie jazdy, L200 zbyt wypacykowany jak na pick-up i off-road'owca (choć kwestie jezdne są OK). Mazda/Ford to zwykłe samochody "na budowę" w mojej opinii, nie dające komfortu i zadowolenia. Nie miałem okazji "zbadać" Chevroleta, a słyszałem że to bardzo ciekawy samochód. Ale i tak chyba nie są dostępne w Polsce. Znając więc konkurencję wiedziałem że Navara jest najlepszym wyborem spośród pick-up'ów.



Temat: KUPUJĘ NAVARĘ

SChris napisał/a:
Do Navy postanowiłem założyć kryptę z nierdzewki - przyczyny:

jaki model wybrales? jakiego produceta i jaka byla cena? a moze wrzucisz fotke....


Na allegro znalazłem coś takigo

http://allegro.pl/item268...e_zabudowy.html

konkretnie to patrzę na model nielakierowany z małymi relingami do okoła.

Jeśli ktoś zakładał taką lub pdobną zabudowę to proszę o opinię, Navara do odbioru za 18 dni i niechciałbym motać się w ostatniej chwili (albo szuflować śnegu z paki).

Z tymi fotelami to nie ładnie - samochód to czasami moje miejsce pracy, przydałby się składany fotel pasażera

Pozdrawiam

[ Dodano: Czw 22 Lis, 2007 09:24 ]



Temat: KUPUJĘ NAVARĘ
witam panie i panów - zdecydowałem się zakupić waszą ulubioną markę i model czyli NV wersję LE

zdecydowałem się na kolor biały jednak jest on tak orginalny że nie ma go na żadnym salonie w kraju ( podobno ) i musiałbym czekać do końca stycznia , więc niepozstaje mi nic innego jak czarna perła.

byłem w 3 salonach na śląsku wszędzie proponują rabat 10% do końca listopada.
cena wynośi średnio 130 tys z zabudową bez skóry.

jednak co mnie dziwi że są osoby i miejsca gdzie te ceny są znacznie obniżone

np coś z krakowa - http://www.new-car.pl/oferta/nissan/navara/281/0/ ( bez zabudowy ale i tak cena jest szokująca )

a tu mamy firmę z katowic - http://eurobrokers-katowi...how&id=C3716883

_________________________________________

Pragnę poprosić o dobrą radę was - osoby , które już kupiły samochody .
I może wiedzą gdzie i jak kupić najtaniej i bezpiecznie oczywiście.
Pozdrawiam i życzę szerokości



Temat: Servis, własne wymiany
Cieniu ale co się ciskasz Wiesz ja tu juz ludziom radziłem co i jak jakiś czas temu. Navarę mam do listopada 2006 i juz 40kkm pękło więc nie wysysam z palca tylko z doświadczenia. Miałem zabudowę Carryboy i wymieniłem okazyjnie na ARBa i jest super. Nic nie puka nie stuka kabiny mi z lakieru nie obija, nie przesuwa się, szyby nie pekają. Wszystko jest tip top. Oczywiście ktoś zarzucał, że jest brzydka bo wygląda jak obciągnięta skórą. mnie sie podoba bo Navara nie udaje kombi i podkreślona jest jej pickupowatość. Oczywiście zwracałem uwage na to, że ta zabudowa występuje brez problemów w wersji pod lakier. To tyle co zabudowa.
O co chodzi ci z hakiem to nie wiem ale pewnie niedługo sie dowiem.
Co do oleju. Powtarzam po raz kolejny. To czy jest 0W40 czy 10W60 informuje nas o tym w jakim zakresie tempreatur olej zachowuje swoje własciwości fizykochemiczne. Ważniejsza jest klasa jakosci, lepkość kinematyczna w różnych temperaturach, zawartośc środków mujących, odporonośćna ścięcie filmu olejowego. Wszelkie te informacje podają producenci na swoich stornach www. Artykułów na temat olejów jest masa w internecie. trzeba sobie wygooglac i gotowe. A ty się Cieniu ciskasz

tpirat ale pamiętaj, że jak lampy sa "kombinowane" to bardziej upierdliwy policjant zatrzyma dowód a jak będziesz dyskutowałz nim i zanosic sie będzie na zmrok to jeszcze uzna że oślepiajac innych stawarzasz zagrożenie i wezwie lawetę. Radzę ci żebys sprawdził co ci tam zmajstowali żeby płaczu nie było w najmniej odpowiednim momencie.



Temat: Kajt fura - wasze propozycje te przyziemne i te mniej
@smoki

NAvara ma faktycznie niezły komfort z przodu, najeźdizłem się navarą ale stwierdzenie ze do l200 bez porównania to raczej błąd. L200 poza niesymetryczną zabudową (ta najbardziej popularna sport utility hard top), która wygląda obrzydliwie jest bardzo fajnym wygodnym komfortowym autem i ma więcej miejsca na tyle. Od niedawna sprzedawana jest w wersji z mocniejszym silnikiem i też daje rade ale umówmy się - to nie jest auto (l200 i navara) na długie trasy pod względem ekonomicznym...



Temat: Servis, własne wymiany
Mobil i owszem znalazłem taki, który spełnia zalecenia instrukcji z Navary, ale przeglądałem stronę Agipa i nie ma nic, co mogłoby służyć do Navary...
Ryży Koniu - Ty to masz język troszkę niewyparzony - g....o mnie obchodzi, co lejesz do swojej kosiarki - ale proszę powstrzymaj się od takiej "jasnej" krytyki.. Nie wszystko, co Ty masz: olej, zabudowa, hak etc.. jest zgodne z gustem innych.. Nie mówiąc o tym, że często nie ma to nic wspólnego z Navarą - jak np. olej 10W60.. na którym jeździsz.. Kiedyś mi napisałeś, że muszę się pouczyć o olejach i jeszcze, że nic złego nie widzisz w oleju 10W60.. W innym wątku ktoś prosił Cię bardzo uprzejmie o wyjaśnienie sprawy oleju, skoro się na tym znasz. A Ty dalej swoje: kosiarka, badziewie, tandeta...
Ku...a - co Ty jakiś patent masz na wiedzę o Navarach - podeprzyj to czymś.. Przecież my wszyscy się tu uczymy i nie ma żadnych pewników w tym temacie.. Jak widzę, że właśnie coś napisałeś i będę to zaraz czytał - to prawie jest pewne, iż będzie to właśnie coś w takim stylu
Sądzę, że wielu się w tym momencie się ze mną zgodzi



Temat: Servis, własne wymiany
Witam wszystkich
Wypada się przedstawić, bo jest to mój pierwszy post w dziale Navara.
Na imię mam Tomek i jestem szczęśliwym posiadaczem Navary.
Przyznam, że sporo się poruszam i licznik kilometrów kręci się nieustannie. Serwis mówi o 30 tys. km. przy przeglądzie. Nie lubię czekać tak długo i robiłem wymiany: pierwsza 3,500, 15000 i 2700 tys. dwie pierwsze robiłem w serwisie a ostatnią sam Przyznam, ze cena wymiany we własnym zakresie to połowa serwisowej. Jednak widzę, że świeci mi się kuluczyk serwisu za 2600km. Tak więc przy 30 tys. obowiązkowy serwis. Teraz pytanie:
Czy mogę nie robić wyniamy oleju jak w książce mam wpisaną wynianę przy 15 tys. ? wszak serwisowo to kolejne 45tys. Pomijając fakt, że sobie wymiany zrobię we własnym zakresie bez wpisów. Czy ktoś z szanownych grupowiczów odwiedził serwis Szczeciński z własnym olejem i filtrami? Cena 60-70% niższa jak serwisowa .
Może jeszcze jedno pytanie:
Gdzie w zachodniopomorkim dostanę hardtop? Nie uśmiecha mi się jechać przez pół polski. Teraz mam zwijaną zabudowę założoną przez serwis, jak dostanę twardą mogę komuś odstąpić tą co mam po rozsądnych pieniązkach szczerze to ani razu jej nie odpinałem
Za odpowiedź serdecznie dziekuję
Pozdrawiam
Tomek



Temat: Navara z hart top-em czy bez
No ale co z tej przewagi wynika ? Tylko to , że kilku osobom bez zabudowy się bardziej podoba i tyle. Tak jak mnie z brewkami a większości bez. Rzecz gustu. Ciekawi mnie tylko to, czy wszyscy zwolennicy navary bez hardtopu takiegoż faktycznie nie mają i jeżdżą bez, czy tylko wyrażają swoje upodobanie. Pozdrawiam.



Temat: Zabudowy do nowego L200


Co o nim sadzicie ?


Mi sie nie podoba. Jakos tak "eleczka" wyglada mocno festyniarsko. To moje indywidualne odczucia ale ja bym sie nie zdecydowal. Ta zabudowa niszczy caly wyglad i charakter nowego pick-up'a Mitsubishi. Do Navary tak do L 200 nie.



Temat: zabudowa "na plasko" do pickupa
heja bana ... kiedys jak bylem mlody to tak trase lykalem w ciagu ... teraz nie dosc ze na raty to jeszcze odypialem prawie jeden dzien. wkleilem zdjecia klapy w topic o zabudowie na plasko co by nie mieszac, co do sprawdzenie sie to spoko .. nic nie szczela, stuka, puka itp. tylko jeden minusik uzytkowy to ten to zamek ! ale to sezonowo. pozdro

ps.
wkrotce napisze cos o spalaniu jezdzie itp. tylko musze sie tu ogarnac !
i innych przygodach !!! ( pan Jaroslaw and Happy End ) oraz kilku upgade-ow mojej navary



Temat: Navara czy może coś innego?

a gdzie zamówiłeś ?? i jaka specyfikacja

Odyssey Warszawa

Navara 2008 czarny metalic
automatyczna skrzynia
wersja LE
dziura w dachu
skórzana tapicerka
elek fotele
panel dotykowy kenwood (dvd, nawigacja 98% pokrycia pl)
kamera cofania
czujniki parkowania
zabudowa
kuweta
wykładzina kuwety
hak
alarm
blokada skrzyni

O cenę proszę nie pytać bo sporo kosztowało a rata leasingu nie wzrosła zbytnio



Temat: tylko rzetelne opinie i eksportyzy......

Nagle przez Złocieniec przemknął mi Path... Matko Boska pomyślałem... Bo pierwsze co mi się na myśl rzuciło: O cholera to Kamela!!!... -oj szkoda,szkoda ze to nie Kamela bo musialbys odwolac co rzekles niedobrego o pathu,albo znow musialbys odwiedzic dentystke Podejrzewam ze na masce powiozla by Cie gdzies do lasu.. Tak powaznie to uwazam ze w tescie navara 2,5 i path 4.0 wygralby oczywiscie path.Ciekawi mnie tylko jaka roznica czasowa i ilez paliwa przy tym by lyknely.Navara musialaby miec zamontowany hard top lub plaska zabudowe.Interesujace byloby na czarnym-0-80,0-100,0-120.Na teren szkoda patha.



Temat: jakie macie propozycje auta z homologacją


| szukam auta z którego można odliczyć vat i ma homologacje (lub można ją
| załatwić na ciężarowe) żeby z paliwa vat odliczać co doradzicie, autem
| chciałbym jeździć  z rodziną i wiozic towar

Navara, Hilux, L-200. Możesz również rozważyć zakup jednej z wielu opcji
zabudowy paki.


Jeden z moich klientów używa leasingowanej Navary. Spoko autko duże i
wygodne - komplet kół na zimę 3,2 kPLN.
Spalanie w okolicach 10-12l ON/100km
Pzdr





Temat: Kupiłem Navarę
Witam wszystkich użytkowników nissana navara. Ja posiadam czarna navare z zabudowa Alpha 4 drzwiowa 5 miejsc wersja LE z manualna skrzynia od kwietnia 2007roku jak na razie jestem zadowolony z użytkowania i oby tak pozostało
jak na razie nic sie nie dzieje tylko te siedzenia nie wygodne



Temat: Uzywane L200 - 2005 rok, czy warto ?
Sympatyczne autko i cena całkiem przyzwoita (niektórzy chcą tyle za 03 z 4-razy większym przebiegiem ). Faktycznie, nie ma na forum zbyt wielu userów tego mdelu. Natomiast, jeżeli chcesz się czegoś dowiedzieć na temat silnika, zawiasów i wyposażenia to zerknij na Pajero Sporta - to prawie to samo z wyjątkiem spręzyn z tyłu i formy zabudowy: http://www.mitsubishi-gra...&highlight=4d56
Jeżeli masz możliwość sprawdzić autko w ASO, to na pewno nie zaszkodzi (jeżeli nie jest zaprzyjaźnione ze sprzedającym ). Jezeli coś będzie na rzeczy, to powinni to wyłapać.
Ja też szukalem (i znalazłem) auta sprowadzanego. I też wahałem się między L200 a Navarą. To właśnie handlarze mnie przekonali . Gdy ich pytałem o porónanie, to jednogłośnie wskazywali na MITSU. Coś w tym jest. Zwróć uwagę jam używana "elka" trzyma cenę w porównaniu z Nissanem.
Ja, w każdym razie wybrałem i jestem bardzo zadowolony czego i tobie życzę .



Temat: Kupiłem Navarę
Witam wszystkich forumowiczów.
Czytam wasze tematy od kiedy zachciało mi się Navary, ale tak jak koledzy zdecydowałem się na rejestracje dopiero po zakupie ;]

Posiadam wersje R-Black DC (btw. w tym pakiecie to chyba tylko DC)
Teraz czeka mnie zakup zabudowy, legalnego Tico-łamacza na przód i przyciemnienie szybek z tyłu i pare innych pierdółek.
Kiedyś wrzuce fotke.

Ponieważ mam autko 3 dni i jest to moje pierwsze auto z możliwościami terenowymi
nie moge powiedzieć nic poza tym że:
JARAM SIĘ NIM NIEPRZECIĘTNIE
Pierwsze dziury, pierwszy przejazd przez lasek i poczułem to coś czego nie ma w klasie pokroju hondy accord czy passata

Puki co boli mnie tylko to że w R-Black'u nie ma tych zajebistych relingów



Temat: Kupiłem Navarę
Witam!
Navara D40 rocznik 2007, model LE 2008, zabudowa ARB wszystko w "jedynym słusznym kolorze"... .Samochód do pracy ale nie powiem żebym z posiadania Navki nie czerpał głębszych przyjemności... prócz Vat-u rzecz jasna... . po niecałym miesiącu stan licznika 2,5 tys.km. i jak na razie wszystko gra-oby tak dalej !!!!

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie

nieludzki dogtor



Temat: Kupiłem Navarę
Witam serdecznie wszystkich i pozdrawiam Jestem nowym uzytkownikiem Navary D40 i nie ukrywam, ze licze na pomoc i podpowiedzi z Waszej strony jako zawansowanych uzytkownikow tej marki pojazdu. To może na początek poprosze Was o podpowiedź. Zamierzam nabyć zabudowę typu GSR i chciałbym poprosić o Wasze opinie na ten temat, wszystkie za i przeciw. Głównie mi zalezy na tym czy jest ona w miarę szczelna ? Podpowiedzcie tez czy Carryboy to dobre rozwiązanie w tej kwesti, czy istnieje jakas alternatywa ?

Z góry dziękuje i



Temat: Spalanie D 40
Jeżdżę Navarą od grudnia(salon),przebieg ponad 4000,00,na początku paliła mieszny typ,z obiążeniem 900kg( produkuję podkładki do papy) około 11,5 l,był to czysty picup.Obecnie czyli od kilku tygodni kupiłem zabudowę płaską ze względu na śnieg,deszcz itd. i powiem że spalanie spadło do 10.4 l średni miasto,trasa.2WD,4WD,40-130 km/h.Przed założeniem pokrywy zrobiłem test ,położyłem karton na pace przy 60km/h chciał wylecieć jak piórko,duże zawirowania i opory powietrza na pace zwiększają spalanie.Jeżeli nawet nie zamknie się pokrywy (próbowałem) nacisk powietrza dociska ją do zamka,czyli napewno spalanie spada.



Temat: Co z bagażem na pace..
witam
też nie odebrałem swojej Navary jeszcze i cały czas myślę jak rozwiązać problem zwykłego bagażnika....
1. Po pierwsze - przyciemniam szyby boczne-tylne i tylną - to mi pozwoli coś niecoś schować z tyłu na tylnych siedzeniach...
2. Po drugie myślę nad jakąś zabudową - albo plyta nad częścią paki albo Hard Top. Ale tak czy inaczej ladunki będą się ślizgać na pace.
Myślę, że najlatwiej i najpewniej będzie je mocować ściąganymi pasami z klamrami - koszt 1 szt. to chyba koło 100 pln max. A kotwy C-channel to ulatwią na pewno.
pozdro



Temat: Moja Navara
Samochód odebrany w czwartek...
Wszystko cacy lala. Dołożony od razu hak i alarm... Może nie powinienem się chwalić ale alarm... pożal sie Boże. Jakiś chyba oryginalny Nissana. Dzisiaj dorobiłem antyzłodziejski patent i teraz będzie ciężko go zwinąć
Oczywiście serwis T&T dał doopy przy montażu haka ( dlaczego mnei to nie dziwi?)
Teraz rozważam czy ich jutro pozabijać czy tylko zdemolować?:D
Doopy dali w niewielkim stopniu ale pokazali co to bezmyślność, olewka i nierzetelność. Sam sobie poprawię, bo jak oni zaczną poprawiac to jeszcze samochód spłonie albo co.
Zrobiłem 650km (ale wynik). 320km poza miastem. Spalanie komputer pokazuje 8,0l/100km. Ja mu nie wierzę i zobaczymy jak będzie przy tankowaniu. Ogólnie bardzo przyjemnie się jeździ. Ale...
Kultura pracy silnika taka sobie. Skrzynia chodzi ciężko (no dobra, nowy jest to się za tydzień wyrobi Regulacja oświetlenia zegarów działa tylko na zegary czyli cała reszta "guzików" nie przygasa. I to chyba wszystko z "minusów" Aha nie jestem pewien ale chyba mi zydel tyłka nie grzeje... jakoś nie czuję za bardzo.
Teraz plusy
Dobre wyciszenie, przyjemnie działające audio (chodzi mi o dźwięk) Wygodne fotele i ogólnie ergonomia bardzo dobra i to przy nędznej regulacji kierownicy jedynie w pionie.
Ponieważ mało przejechałem to jeszcze nei pałowałem więc ciężko mi ocenić dynamikę. Przy normalnej jeździ jest jak najbardziej OK.

Teraz tylko czekam na zabudowę skrzyni, która ma byc montowana w tygodniu....już się boję



Temat: Navarka już jest :)))
WITAM
jestem clubowiczem od niedawna, autkiem śmigam od grudnia 2006, machnąłem nią 40tys i mam już trochę przemyśleń. Moja wersja to: navara D40 LE D/C + A/T + IT + PREMIUM skóra i wszystkie inne bajery - opcja full więcej się niedało w nią włożyć (no może kiedyś się pobawię w orurowanie i ochromowanie pierdół) narazie na lato zrobiłem sobie na pakę blachę alu z relingami z chromonikieliny-fajnie zakładam na to sobie bagażniczek na rowerki a na zimę zabudowa
1. SPALANIE -początkowo na trasie min 13L obecnie 10,5L, miasto - 11-12L, trasa ok 9L
2. tył auta zalekki mimo budy, jak droga jest dziurawa lub mocno połatana to przy 100km/h skacze jak piłka i brak kontroli nad pojazdem
3. nawigacja na Polskę do bani, europa zachodnia super, auto za kupę siana a mapy polski brak -tu się nissan nie popisał
4. reszta do przyjęcia, komfort jazdy ok itp



Temat: Piszczenie / skrzypienie
Nie mam zabudowy mam tylko wykładzinę plastikową ona też może jęczeć??

Nie wiem jak to opisać dziwny dźwięk, tak jakby coś tarło ale to tylko przez chwilę.... przy największym obciążeniu jak ruszam pod górkę albo jak chcę szybko ruszyć.

Patrzyłem pod auto ale nic nie widać żeby się coś działo.

Navara 2007r.



Temat: HYDE PARK W TERENIE
jakis krakus w warszawie w lany poniedzialek na al krakowskiej...navara czarna z plaska zabudowa stilera i przyciemnionymi przednimi szybami...jak na taka bryke to albo sie przestraszyl, albo mial 80 pare lat
probowalem sie zrownac bo te przyciemnieni sugerowalo by ze ktos moze z forum:) ale czlowiek jechal tak wolno i za zadne skarby nie dal sie zrownac



Temat: jakie macie propozycje auta z homologacją


szukam auta z którego można odliczyć vat i ma homologacje (lub można ją
załatwić na ciężarowe) żeby z paliwa vat odliczać co doradzicie, autem
chciałbym jeździć  z rodziną i wiozic towar


Navara, Hilux, L-200. Możesz również rozważyć zakup jednej z wielu opcji
zabudowy paki.





Temat: tuning optyczny
Mysle ze fajnie wygladalby spojler na plaskiej zabudowie w Navarce Dodalby troche pikanterii calemu autu Do tego fajne fele, ale nie za duze bo wtedy nici z komfortu jazdy. Jakis ciekawy wlot powietrza na masce. Fajnie wygladaly by tez dwie sportowe koncowki wydechu pod tylnym zdechakiem. Nici z fajnego dzwieku gdyz Navara to w wiekszosci diesel, ale wygladaloby fajnie. Moze macie jeszcze jakies pomysly? Ja osobiscie nie planuje takich operacji w swojej Navarze, ale moze to fajnie wygladac. Pzdr



Temat: zabudowa do navary
Witam Wszystkich,

Nowy zielony użytkownik Navary. Panie i Panowie chciałbym poruszyć temat automatycznie otwieranej zabudowy do Navary. Czy ktoś widział coś takiego, gdzie można coś takiego dostać?

Pozdrawiam



Temat: zabudowa do navary
aa dowiedzialem sie ze aluminiowej zabudowy do navary nie ma wcale dostepnej... i nie wiadomo czy bedzie...
ciekawe czemu jest w cennikach..



Temat: zabudowa do navary
Witam jesli macie jeszcze jakoms mozliwosc załatwnienia tej zabudowy w miare dobrej cenie to był bym zaintersowany . Model : Navara 2000r , DC . Pozdrawiam



Temat: zabudowa "na plasko" do pickupa
ale moge obmacac a nie czekac na nie wiadomo co z aso i to z pol roku albo dluzej..

nie widzialem jeszcze navary z taka zabudowa w warszawie, okolicach i trasie wawa-krakow i wawa-poznan



Temat: zabudowa do navary
ma ktos moze dojscie na zabudowy po rozsadnych cenach?



Temat: ZABUDOWA NA ZAMOWIENIE
Kolego na allegro jest taki facet co robi takie zabudowy do navary.Wpisz hasło i na pewno znajdziesz facet jest z płocka i kosztuje to ok 4tys brutto.robią to na indywidualne zamówienie pozdrawiam.mam takie namiary bo kiedys tam dzwoniłem ale sam spróbuj
608387414



Temat: HYDE PARK W TERENIE
wczoraj (2 maj) przed południem tozwarzyszyła mi czarna navara bez zabudowy na odcinku zakopianki Rabka- Myślenice ,numer rej GA....lub GD.... przyzna sie ktoś?



Temat: HYDE PARK W TERENIE
czarna navara bez zabudowy na KLI..... w okolicach Rabki... przyzna się ktoś..?



Temat: HYDE PARK W TERENIE
dzisiaj w wawie pod centrum zdrowia dziecka navara bez zabudowy rejstraca LU xxxxx
dalej nie pamietam



Temat: VAT-nissan navara 2 rzędy siedzeń
navara ma przestrzeń ładunkową otwartą (przynajmniej e które widziałem) - trzeba sprawdzić czy ta zabudowa to nie jest demontowalny "hard top", jeśli tak jest to zwykły pick-up i będzie vat-3 , jeśli nie jest to nadstawka a lita konstrukcja to nie łapie się na vat.



Temat: Blaszka na paczke
hej! a zabudowa plastikowa moze byc?
i jaki model navary posiadasz?

mam na "oku" uzywana zabudowe w stanie dobrym kolor czarny do Navy d22 do 2006 roku czyli w poprzedniej budzie.



Temat: roof console african outback
hihi....
a Navara jest warta prawie 150 tysi brutto?
a zabudowa jest warta 7 tysi netto?
nie ma szans, wszystko warte jest tyle ile ktoś zapłaci...i to poniekąd ma swój urok bo można zarobić na Navarkę



Temat: Kupiłem Navarę
Witam. No i stało się. Navara zamówiona, odbiór za 10 dni. Oczywiście jedynie słuszny kolor Wersja DC LE z zabudową Snug Top Sport. Swoją drogą można teraz wynegocjować naprawdę sympatyczną cenę.
Pozdrawiam wszystkich sympatyków odliczania VAT-u



Temat: Kupiłem Navarę
Witam.
Jestem posiadaczem NAVARY D40 od stycznia 2009.
Jak narazie wrazenia całkiem pozytywne oprócz zabudowy ALPHA która popekała po dwóch miesiącach i obsługą serwisu.



Temat: zabudowa do navary
wracając do tematu hardtopów:
- poprawiono mi uszczerbki w malowaniu - jest OK. Ni będę pisał jak teraz wygląda Navarka bo przecież to auto do pracy i jej funkcjonalność ma pierwszorzędne znaczenie
Ale i tak taka budka na Navarkę jest za droga, chociaż wszystko jest warte tyle ile ktoś za to zapłaci. Jak tak przemyśleć koszty wyprodukowania takiej budki: szyby hartowane przyciemnione w tym jedna ogrzewana, konstrukcja z włókna szklanego czy żelkotu, osprzęt uszczelek, zamków i zawiasków + malowanie - powinno to kosztować około 4,5 tys.
No, cóż żeby odrobić koszt zabudowy zawsze można wozić ludziom meble spod Ikei lub po dodaniu wieńców i fioletowych szarf wozić ludzi na pochówek - ale tylko małe trumny lub po kremacji.
A żeby tak dołożyć coś od siebie to:
1. W związku z zabudową ostania jej szyba tylnia to już jest 3-cia szyba za plecami kierowcy. Żeby coś przez nią dojrzeć to trzeba by żeby przynajmniej dwie pozostałe nie były przyciemniane . Zatem wycieraczka to chyba zbyteczny luksus
PS. Ćwiczę parkowanie na lusterka i otwarte drzwi kierowcy
2. Żeby zamykać burtę i się nie brudzić - proponuję gruby kij długości 1m, albo zamykanie dynamiczne - z tzw. półobrotu. A tak serio: ja zamykam i się nie brudze...jakoś tak dopycham, no i może trochę palce mam brudne...ale pomyślcie jakby trzeba było koło zmienić....
jack182- przykręć rączkę do klapy Navary a osiągniesz oryginalność zabudowy porównywalną z tym co widziałem...a mianowicie:
Navara nówka, model 2008 - zabudowa - zwykła sklejka pomalowana na czarno przykręcona do burty na śrubach z kółeczkiem. Pięknie była ta sklejka zaokrąglona na rogach i pomalowana na czarno - jakbym nie był w temacie to bym pomyślał że to oryginał z ASO



Temat: NOWE L 200 Uzytkownik-PRAWDA -Droga i teren..teraz DUŻE koła
Witaj Q7
Z pelna odpowiedzialnoscia potwierdzam to co napisal kolega MISHIEK.
Ja tez walczylem o dokladna specyfikacje auta przy chipie,Dodam iz pochodzi on od nadwornego tunera Mitsubishi firmy Ralliart.Otrzymalem takie dane po kontakcie z glowna siedziba Mitsubishi Motor Poland.
Ja tez jezdzilem Navara przed kupnem bylem odbylem dokladnie ta sama jazde po tym samym mini torze offroadowym na fabrycznych kapciach.
Zalety navary w terenie to 18 mm wiekszy przeswit i mozliwosc pelnej blokady mostu tylnego .
Zalety ogolne Miska sa wiecej warte niz te 2 parametry ,ktore podalem.Poza tym wstawiajac do niego wieksze kola ktore nabylem podniesie mi auto i bede mial wiekszy przeswit niz navara.Blokade mostu zrobie sam oczywiscie po okresie gwarancyjnym (3 lata) przekladajac blokade z tanszej wersji Invite.
A na drodze to poezja.Wlasnie odbylem trase Gdynia - Torun. Bralem wszystkich po zasniezonym pasie.Ale mieli minki posiadacze BMW i innych( nie mam nic do BMW) .Przecinak i tyle .Predkosc maksymalna rzeczywista GPS okolo 190 km/h.
Mam piekna zabudowe Carryboy SO ( moj kolega z dzielnicy jest przedstawicielem generalnym na Polske-zalatwie kazde akcesoria taniej). Kupilem tez 14 czesciowy zestaw bojowych oslon na drzwi.Auto wyglada lepiej niz moglo mi sie zdawac.
Rzeczywiscie na poczatku mialem mieszane uczucia co do jego "cukierkowego" wygladu.
Glownie wybralem z powodu:
- rodziny :
Najwieksza przestrzen w kabinie ,kanapa tylna pod katem jak w osobowce.Jak siedzialem w navarze z tylu to przedni fotel wchodzil mi miedzy kolana.
- bezpieczeńsstwa:
Aktywna kontroli trakcji (jedyny z 3 )
no i wspanialy naped Super select -przeniesiony z Pajero (jedyny z 3)
Wlasnosci ciezarowe:
Misiek ma najwieksza ladownosc, za to najkrotsza pake z tylu.
Juz pozniej dowiedzialem sie o wadach navary:
-przeciazony tylny most
-problemy z silnikem
-problemy z zawieszeniem
To nie tylko slogany, nie nadarmo uzytkownicy navary dali mu przydomek Nissan Nawala -patrz forum
Sam osobiscie gdybym kupowal auto tylko dla siebie wtedy wybralbym Navare bo ma fajny meski wyglad .Gdyby mi sie psul pewnie myslalbym o tym jak to ztuningowac aby bylo dobrze .NA szczescie jezdze MIskiem, i niech juz tak zostanie.
Pozdrawiam
Dominges NSX



Temat: NOWE L 200 Uzytkownik-PRAWDA -Droga i teren..teraz DUŻE koła
Witam NSX, który spadł mi z nieba oraz resztę stawki.

NSX - zamierzam kupić pickupa i w zasadzie wchodził w grę jedynie navara - głównie przez wzgląd na moc i osiągi.

Jeżdzę głównie szosowo ale z racji tego, że działam jako budowlaniec - potrzebuję autka, które nie boi się nierówności i lekkiego błota. Poza tym czasem fajnie wyskoczyć z rodzinką i psami do lasu lub w zimie na narty - ot i cała off roadowa potrzeba w moim wykonaniu.

Jadąc z zaliczką na navaro zajrzałem do salonu ze znakiem trzech diamentów. Tak, zobaczyć z czym się je L200. Nie bardzo poważnie to traktowałem ale ... przejechałem się jednak - tak trochę z głupoty L200 aby się upewnić, że go nie chcę.

No i teraz nie wiem.

Otóż tak: ewidentną przewagą miśka jest możliwość korzystania z 4x4 all the time - w navara wyłącznie na luźnym terenie.
Dodam, że podoba mi się także system kontroli trakcji i toru jazdy - miłe i daje wytchnienie, a ponadto i żonę można tym puścić na zakupy spokojnie.
Dochodzi dobra zwrotność i - niewątpliwie - atrakcyjna cena.

Ale z minusów...- no nie jest za ładny - taki ani damski, ani męski samochodzik - pal go pięć. Navara jednak wygląda przy nim okazalej.

Jednak kompromitacją jest 136cio konny silnik. Ciele nie auto.

I tu zaczyna się Twoja część.

Otóż poinformowano mnie o możliwości "fabrycznego" zczipowania grzechotnika na 160 - 165 koni. Jednak problem polega na tym, że nikt tego auta z takim motorem nie ma aby się przekonać cóż dają ww zmiany.
Również dokumentacja reklamowa i specyfikacje milczą na temat osiągów wzmocnionego silnika.

Bardzo bym Cię prosił abyś napisał coś szerzej (może być na priv) odnośnie Twoich odczuć z jazdy.
Ile można maksymalnie wycisnąć na prostej, jak przyspiesza - zarówno spod świateł jak i przy wyprzedzaniu itd.
Generalnie czy da się tym jeździć czy to tylko taczka na ramie od bmx-a.
Fajnie gdzybyś też wspomniał jak go kupiłeś - salon czy brokerzy, oraz skąd pochodzi Twój chip.
No i tak ogólnie - jak obcuje Ci się z tym autem, na co zwrócić uwagę przy ewentualnym zakupie, jakie opcje dokupić a czego nie. Ja myślę o wersji instyle sport + szyber + ksenon + zabudowa paki (jaka?) ewentualnie kangur z dalekosiężnymi lampami.

Z góry dziękuję za pomoc i wsparcie Twoje jak i Naszych Kolegów w onlinie.

PS. Gdyby ktoś miał jakieś informacje odnośnie Nissana Navary to też biorę jak leci...

POZDRO - Jeremi.



Temat: KUPUJĘ NAVARĘ

witam panie i panów - zdecydowałem się zakupić waszą ulubioną markę i model czyli NV wersję LE

zdecydowałem się na kolor biały jednak jest on tak orginalny że nie ma go na żadnym salonie w kraju ( podobno ) i musiałbym czekać do końca stycznia , więc niepozstaje mi nic innego jak czarna perła.

byłem w 3 salonach na śląsku wszędzie proponują rabat 10% do końca listopada.
cena wynośi średnio 130 tys z zabudową bez skóry.

jednak co mnie dziwi że są osoby i miejsca gdzie te ceny są znacznie obniżone

np coś z krakowa - http://www.new-car.pl/oferta/nissan/navara/281/0/ ( bez zabudowy ale i tak cena jest szokująca )

a tu mamy firmę z katowic - http://eurobrokers-katowi...how&id=C3716883

_________________________________________

Pragnę poprosić o dobrą radę was - osoby , które już kupiły samochody .
I może wiedzą gdzie i jak kupić najtaniej i bezpiecznie oczywiście.
Pozdrawiam i życzę szerokości


Ok więc może ja się wypowiem bo temat wałkowałem zresztą z Adamusem także...
a więc, specyfikacja u Adamusa różni się i nie masz (najczęściej) dostępnej opcji Safty
(brak poduszek bocznych, kurtyn i blokady tylnego dyfra) oczywiście powiedzą ci w Adamusie, że ci załatwią ale ja nie mogłem się ich doprosić na finalną ofertę przez miesiąc, dodatkowo z innymi brokerami rozmawiałem i chcieli mi koniecznie doliczać cło 13% jak pytałem dlaczego to mówili, że przepisy niejasne i nie chcą mieć problemów z Izbą Celną ,
ale jak zapytałem czy dostanę potwierdzenie uiszczenia tej opłaty to zawsze kręcili...
Wybrałem zatem polskiego dealera z Płocka, bez problemów specyfikacja jaką chciałem i spory upust ale chyba trochę drożej niż w Adamusie..

Pzdr
Adam



Temat: Spalanie w Navarze przy jeździe miejskiej
Witam wszystkich. Dawno nie zaglądałem na forum a tu widzę sporo wpisów na temat który rozpocząłem. Ale do rzeczy. Mam automat i pełną zabudowę.I jeżdżę spokojnie bez ekscesów.No czasami depnę, ale jak mnie jakaś melepeta wkurzy.
Przekroczyłem 15 tys przebiegu i średnie spalanie jest na stałym poziomie.
W mieście pali średnio 15,8l przy średniej prędkości 10km/h .
Na trasie Kraków-Zakopane 10-11l przy średniej od 40 do 80km/h.
Na autostradzie Kraków-Katowice 11l przy średniej 120-130km/h
Z przyczepą ważącą 1400kg+4osoby+pełna paka pali średnio 16,5 jadąc po polskich drogach.
W lecie machnąłem trasę 3tys km po europie -4 osoby na pokładzie i pełna paka - 70% autostrady (średnia 14km/h),30 % lokalne drogi (średnia 60km/h) i średnia wyszła równo 11l.
Większość wyliczeń robiłem na podstawie rzeczywistego zużycia , komputer często zawyżał o ok 0,5-1l.
Producent podaje następujące parametry spalania
Zużycie paliwa Manual Automat
cykl miejski 10,7 11,7
cykl pozamiejski 7,3 7,8
cykl mieszany 8,5 9,2
Poziom emisji CO2 226 245
Prędkość maksymalna 170 170
Min. czas rozpędzania 0-100 km/h 11,4 11,5
Ww. wymienione parametry nijak się mają do rzeczywistości.
Chyba, że parametry przy pomiarach jakie zastosował producent są z kosmosu.

Wymieniałem ostatnio olej w jednym autoryzowanych serwisów i gość na moje pytanie o spalanie powiedział, że jeśli chodzi o Navary mają dużą ilość reklamacji. Wiele modeli pali ponad 18l a rekordzista pali 22l. Nissan na razie nie wie co począć z tymi reklamacjami i szukają przyczyn. Gość z serwisu twierdzi, że każdy któremu pali sporo ponad normy fabryczne powinien zgłaszać reklamację. Bo różnica w normach fabrycznych do 2l jest dopuszczalna ale wyższa już nie. Co o tym sądzicie?



Temat: zakup nowej navary (leasing)
Tak LE ale wymyślilem sobie wiesz rury z przodu i z tyłu na to jeszcze klapa jaka ma Berez z Rollbarem... Może czujnik parkowania... Wiesz to na oko było wyliczane bo najpierw trzeba dokumenty dostarczyć, a ja jeszcze w polu księgowa która prowadzi dała ciała... niby ma do końca tygodnia zrobić PIT ale jej nie wierze robi juz od miesiąca i mnie zwodzi, ehhh nabrała roboty na boku i ratami a potem są błędy... Ostatnio na 10 tyś narobiła... Więc nawet jak zrobi to dla pewności musze poszukać innej księgowej niech sprawdzi i to pewnie też mi zajmie no ale w końcu trzeba ja zmienić bo tylko straty i nerwy. Dopiero jak wszystko bedzie ok to się udam w końcu do dilera i trzy miechy czekania na srebrną Navarkę...
Co do kredytu to lepiej bo od styczna jest ten jednorazowy odpis do 50 tysięcy EUR rocznie to koło 192 tyś zł ale "sprzęt" musi być własnością firmy a przy leasingu nie jest, więc wolałbym kredyt...
Co do Tytana jasne że amerykańske mustangi z V8 o pojemności 5,6 litra to jest coś... No Navara ma 171 KM ale jednak 403 Nm... No nie jest to mało, nawet sporo mocy... No ale nic nie dorówna Tuaregowi V10 z ponad 750 Nm tym to zwija się asfalt kołami ale to inna kategoria cenowa... Poza tym ten V8 to żłopie benzynę pewnie koło 20 litrów jak nie 25 jak prawdziwy TIR , po drugie jesli nowy to jeszcze można mieć nadzieję że się nie popsuje a jak uzywka to na pewno się popsuje a wtedy problemy z częściami... Poza tym te amerykańskie lotniskowce chyba nie prowadzą się już tak jak auta na Europę... Nie wiem nie było mi dane prowadzić ale znajomy z USA tak twierdzi nie mam powodów by nie wierzyć Jak juz bym mial wybierać i miałbym tyle kasy to wolalbym już Grand Cherokee tą najwyzszą wersję SRT8 V8 6,1 L 420 KM/569 Nm ale najbardziej Tuarega V10 TDI 313 KM/750 Nm tym to może szkoda do lasu wjeżdżać ale ma tyle mocy ze można nim ten las przesunąć cały No ale wracając na ziemie to 403 Nm przy Navarze to duzo mocy na konie nie patrzę, bo one to odpowiadaja tylko za maksymalna prędkość, za przyśpiechę i moc Nm. A z tą pokrywą Carryboya, która ma Berez Navara z profilu przypomina mi potężnego sedana i wizualnie podoba mi się bardziej niż Pathfinder - jakiś dziwnie krótki i ścięty tak. Zresztą facet od Nissana miał jednego Patha na placu i własnie V6 i zachwalał: o proszę V6 4.0 prawie 200KM (198KM)!!! Piękny itp. Ale pytam się ile Nm patrzę w kartę i co? Tylko 385 Nm przy 4000 obr... nie ma głupich wolę 171 koni a 403 Nm myslał że trafił na leszcza co to tylko się liczbą koni podnieca a moc to Nm co potwierdza przyśpieszenie w Pathu ok 9 sekund (piszą 8,9 s hehehehe ale kazdy wie że 8,9 to min 9 nie wiem jak oni tę 0,1 sekundy czują hehehehe) ale faktycznie to pewnie z 10 s Navara ma w papierach 10,5 do 11,8 zależy gdzie patrzeć... Ale trzeba pamiętac, że to dlatego, że ma otwartą wielką szufladę z tyłu wiec opór jest ogromny jak spadochron... Gdyby zrobić test to pewnie z zakrytą paką lub jakąś nadbudówka dobrej marki i szybkość do 10 spada jak nie lepiej... Zresztą ktoś juz zachwalał, że z zabudową to mu zużycie spada no to i przyspiecha rośnie. No róznica w koniach to tylko prędkość MAX no to widać Path V6 to 190 km/h Navara te 170 km/h ale przecież idzie o przyspiechę a nie maksymalną ilość km/h bo gdzie u nas pojedzie się 200 km/h nie ma głupich wolę Navarę, niektórzy daja sie nabierać na KM ja już nie No ale jak wybierzesz Titana to strzel fotki i napisz o nim A co do złotych klamek to ja wolę srebrne tu zdaje się u któregoś kolegi można sie zaopatrzyć i podobno dla znajomych z forum są zniżki... Nie wiem czy tylko nas by obejmowaly

Pozdrawiam.



Temat: Navara - kilka praktycznych pytan
Witam wszystkich.

Zastanawiam sie nad zakupem Navary i mam prosbe o odpowiedzi na kilka moich pytan.

Samochod potrzebuje do przewozenia dosc sporych rozmiarowo rzeczy, nie waza za duzo, wiec bardziej chodzi o wymiary niz o wage, wszystko zawsze ladnie zapakowane, wiec sa to "niebrudzace" rozne roznosci;)

Zasze marzylem o terenowce, a moja kieszen o pelnym odliczeniu VAT , tak na dobra sprawe zastanawiam sie nad 2 samochodami calkowicie roznych kategorii:

Navara i ESPACE w wersji grand - maja porownywalna przestrzen bagazowa, ale wolabym jednak Navare, choc mam kilka watpliwosci...

Czasem bede musial przewiezc moja rodzine: 2 + 2, z tym, ze to drugie z drugiej dwojki, ma dopiero 4 miesiace, pierwsze z drugiej dwojki ma 6 lat, wiec oba dzieciaki jezdza w fotelikach + na srodku kanapy Zona... W tej chwili jezdzimy Scenic'iem i w miare wygodnie maja moje Panie z tylu, mam obawy jak im sie bedzie jezdzilo w Navarze DC, zazwyczaj srodek kanapy jest maks niewygodny, jakie macie w tym wzgledzie doswiadczenia z Waszymi rodzinami ?

Mam jeszcze kilka innych pytan:

- lekki tyl i dociazenie, zastanawiam sie nad wrzuceniem pod pake po kawalku szyny z kazdej strony, coby auto nie skakalo po drodze na dziurach za bardzo - dobrze mysle ? czy mozna jakos bez wiercenia w konstrukcji samochodu podpiac jakis kawal blachy (szyny?)

- jak sie jezdzi zima, chce wersje z AT, wiec gwaltownych redukacji nie bedzie, ostatnim samochodem z napedem na tyl byl duzy fiat, ktory juz ledwo pamietam pamietam, za to dobrze, ze mozna bylo robic nim fajne baczki na sniegu

- jeszcze pytanie o naped: jak to wyglada zima, czy mozna jezdzic w czasie zlych warunkow, z predkoscia do powiedzmy 50-70km/s, z zalaczonym stale 4x4 ?

- w samochodzie spedzam dosc sporo czasu, przejezdzam rocznie okolo 60k km, jak oceniacie wygode na przednich siedzeniach, w czasie jazdy probnej, siedzialo mi sie bardzo dobrze, ale to nie znaczy, ze po 5h jazdy tez tak jest?

- troche poczytalem to forum i samochod mial / ma ? wade zwiazana z paleniam sie sprzegla, czy ktos sie orientuje, czy to zostalo juz poprawione?

- chce kupic zabudowe packi, czy brac w ASO, czy tez lepiej zakupic gdzies indziej, podobnie z wykladzina do niej, prosze o rade, podobno ASO nie przyklada sie do roboty i czesto zle zakladaja ?

- grill - podobnie jak zabudowa, lepiej ASO i 3k w plecy, czy allegro i 2k zostaje w portfelu ? czy warto to w ogole zakladac? zapewne gorzej wtedy jest z podjazdem pod jakies strome wzniesienie, ale chyba troche chroni przod przy lekkim dzwonie ?

- CB radio - bez niego nie wyjezdam w zadna trase jak wyglada montaz, czy miesci sie standartowe radyjko do jakiejs wneki, tak, zeby go nie bylo widac jak na tacy przez szybe, lubie jak mam oryginalne szyby w samochodzie.... Jak z kablem do anteny, mozna sie jakos bez wiercenia wydostac na zewnatrz ? - antena na stale zamocowana do relignow ?

- jakie macie doswiadczenia z ASO na Slasku, zastanawiam sie gdzie kupic i gdzie serwisowac, mam do wyboru Japan Motors (10 minut jazdy od mojego domu) w Katowicach, badz ASO w Tychach, sa jeszcze jakies ?

- o jazde w terenie nie pytam, bo wiem, ze bez "special parts" za duzo sie nie uda zrobic

- jesli ktos mieszka w Katowicach i mialby czas, zeby mogl pogadac z nim/nia chwile to prosze o kontakt, juz idealnie by bylo, zeby jeszcze mial ze skrzynia AT

Znalazlem nowy topic o wersji 2008, ale nie ma za duzo informacji w nim o nowym modelu, jesli ktos ma takowe, to prosze o nie

uff, koniec i kropka, skonczyla sie zwrotka

Prosze o odpowiedzi...